Sunday, March 14, 2010

HELL ! weird school ever been !

haihh , sumpah macam hell ! last friday lepak lepak after end test . then tibee dga satu story bikin panas telinge dgaa !
: weh wehh , kaw nak tahu tak , name kau , aku and **** hot kat bilek disiplin . tiap tiap hari name kitee naek . dorang katee sebab kite salu ganggu PMP . what ? ! huwaaa , mcm fukymak laa weh ! apahal name aku naek pulak ?! aku sebaek baek alam , cakap aku ganggu PMP . agak agak laa babe . dalam class aku pnye lahh baek . datangdatangg duduk , dga cegu ajaa , angkad kaki balek *rutin harian . apahal tibe name akuu naek ? ahaa , btw thx laa sbb buad aku feymes . huaaa , keep it up ! lame lamee jadi HOTSTUFF . gud gud ! terus ken usaha andaa ! buruk buruk ken aku kat satu sekolaa . huwaa , feymes baiii :DD elehh , macam aku taktahu sape buad mulut . tapee , awk sudda buangmasa menaek ken nama sayaa . terimaksaihh yang tak terhinggaa :)) aww , bilaa saya sudda feymes nty , tapayaa datang mengaku kawan yaa ? ishh cuh cuhhh , maen jauh jauh . awk siapaa ? tak kenal ? kitaa pena jumpe khe sebelom neh ? HAHA , engad , sekalii kaw buad shit dgn akuu , seribu kalii kaw kenee . andd plishh , tlg jangan mengaku dkt org yang aku kawan kaw . geliii ! thx yaa kawan . keep up ur gud work . and cheerss awak buad saya feymes :DD andd terimakasihh sbb awak , tak pasal pasal saya kene topup balik mata demarid sayaa . ehh tak apaa laa , sayaa buad baek dekad sekolaa , dapat mata tambahan , dapat PAHALA pulak tuh . huwaa , seronokk ! tak macam awak . sebok pegi buang mata demerid orang and pegi tambah pulak DOSA demerid dekad diri sendiri . HEBADD ! takpe takpe , saya buad baek dekad skolaa , biaa close dgn cegu . nt saya balas balek apee yang awak buad . tgu okee ! :) *HAHAHA